Synergia Facebook
SYNERGIA   I   MOVE FORWARD TOGETHER

 
Loading...

Şirket Kuranlar İçin Faydalı Uygulamalar

Dr. Ali Cihan KURT

Dr. Ali Cihan KURT
2022-03-16 12:01:15  969

Dijitalleşmenin hızla ilerlediği günümüzde daha verimli çalışmak adına pek çok uygulama geliştirilmiştir. Bunlar sayesinde aynı şirkette çalışanlar daha etkili iletişim kurabilmektedir. Böylece tıpkı fiziksel ortamdaymış gibi, işler hızlı bir şekilde ilerleyebilir. İletişim uygulamaları neredeyse bir ekip için zorunlu hale gelmiştir. Çalışanların daha organize bir şekilde çalışabilmesi ve işlerin aksamaması için bu uygulamalar oldukça önemlidir. Şirket kuranlar için en faydalı uygulamalardan bazılarına bu yazıda değinilmiştir.

Evernote

Mobil ve web arasında senkronu yakalayabilmek için en iyi uygulamalardan biri olan Evernote, çapraz not alma platformudur. Daha çok not tutma ve arşivleme işlerinde kullanılır. Akıllı telefonlar için belge tarama özelliğine sahiptir. Bu sayede telefondan çekilen bir belge, tarayıcı kalitesinde daha sonra görüntülenebilir. Bir yazılı mobil iletişim uygulaması olan Evernote’da, tutulan notları ekip arkadaşlarıyla anlık olarak paylaşmak da mümkün.

Trello

İş planlaması ve göre takibi konusunda oldukça işlevsel çözümler sunan Trello, en kapsamlı proje yönetim araçlarından biri. Üzerinde çalışılan projeleri tek bir çatı altında toplamayı sağlayan bu uygulama, ekibin işleri takip etmesini kolaylaştırır. Basit arayüzündeki panolar bölümünde, üzerinizdeki projeleri görebilirsiniz. Listeler bölümü ise çalışanların projede ilerleme durumunu gösterir. Kartlar bölümünde de proje hakkında çalışanlarla iletişim kurulur ve ek görevler tanımlanır.

Microsoft Teams

Henüz yeni bir uygulama olsa da şirketler tarafından oldukça sık tercih ediliyor. Bir online toplantı uygulaması olan Microsoft Teams, 2 kişi ila sınırsız katılımcı arası toplantı yapma imkanı sunar. Eğer kurum dışından birileri toplantıya gelecekse, yalnızca link göndermek yeterlidir. Bu uygulama ile online toplantı yaparken ekran paylaşımı, mesaj ile soru sorma, not alma gibi işlevler de yapılabiliyor.

Slack

Planlama ve kurumsal iletişim konusunda çözüm sunan Slack, ekip içi iletişimde en sık tercih edilen platformlar arasında bulunuyor. Bu uygulama sayesinde farklı projeler için farklı ekipler oluşturmak mümkündür. Slack’te bir konuşma odası oluşturuluyor ve bu odaya da çalışanların koordine olabileceği kanallar eklenebiliyor. Özellikle büyük şirketlerde karışıklığın önüne geçmek ve birimlerin kendi aralarında konuşmasını sağlamak için oldukça avantajlı.

Gtasks

Farklı ana başlıklar altında yoğun bir şekilde çalışanlar için Gtasks, etkili çözümler sunan takvim uygulaması olarak öne çıkar. Google senkronizasyonuna sahip olduğundan işlerin çok daha hızlı ilerlemesini sağlar. Yapılacaklar listesi hazırlayıp, görev dağılımı yapmak ve hatırlatıcı eklemek mümkün. Basit bir arayüzü olsa da oldukça geniş bir çalışma alanı sunar. İş teslim tarihini hatırlamak ve proje takvimini ekiple paylaşmak için ideal uygulamadır.

Buffer

Depolayıcı bir araç olan Buffer, sosyal medya paylaşımları yapmak için kullanılır. Bu uygulama sayesinde sosyal medyada yapılacak olan paylaşımlar düzenli olarak takip edilebilir, zamanlayıcı özelliği ile paylaşım için zaman ayarlanabilir ve paylaşımların istatiksel verileri görülebilir. Dijital pazarlama uygulamaları arasında öne çıkan Buffer’ı kullanarak Facebook, Twitter, Linkedin ve Google+’da paylaşım yapılabilir.

Zenkit

Çalışma alanında pek çok çözüm sunan Zenkit, başarılı bir planlama uygulamasıdır. Proje yönetimi, iş bölümü, planlama, müşteri iletişimi yönetimi gibi farklı alanlarda hızlı bir şekilde çözümler üretir. Farklı birimler arasında organizasyon yapmayı sağladığı gibi Excel, Google Drive, Gmail gibi çeşitli uygulamalarla entegre bir şekilde de kullanım imkanı verir. Kişiselleştirilmiş çözümlerin yanı sıra ihtiyaçlarınızı da hızlı bir şekilde karşılar.

Google Hangouts

Kurumsal iş toplantıları yapmak isteyenler için çözüm sunan Google Hangouts, ideal uygulamalardan biridir. Görüntülü toplantı uygulaması olarak hem çalışanlar hem de sosyalleşmeyi sevenler için alternatifler sunar. İş yerinde kullanım için Hangouts Meet’i indirebilir ve Google hesabınız ile toplantılara katılabilirsiniz. Telefon ve tablet için geliştirilmiş arayüzleri sayesinde hem daha moderndir hem de kullanımı oldukça kolaydır.

Şirketini Henüz Kurmayanlar İçin Ekstra: Dijital Şirket

Şirket kurma aşamasında olan girişimcilerin yardımına koşan Dijital Şirket Paketi ile evinizden çıkmadan şirketinizi kurabilir ve bütün işlemlerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz. Böylelikle şirketinizi Synergia’nın uzman ekibinin desteğiyle ve hiçbir ön bilgiye sahip olmadan kurabilirsiniz. Girişimciliğin önündeki engelleri kaldırmayı hedefleyen uygulama sayesinde şirketinizi en olabilecek en uygun maliyetle kurar ve yönetirsiniz.

Synergia